Продавець "ТумбаЛюкс" - Магазин Брендових Іграшок розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
700 відгуків
МИ ПРАЦЮЄМО! Відправки робимо протягом 24H
Інтернет-магазин брендових іграшок "ТУМБАЛЮКС"
+380 (97) 962-07-47
Kievstar

Тиражі колекційних ляльок Барбі. Лейбли (labels)

Тиражі колекційних ляльок Барбі. Лейбли (labels)

 

У загальному і цілому, тиражі колекційних ляльок Барбі є самими великими у порівнянні з іншими сучасними колекційними fashion-ляльками (наприклад, Fashion Royalty, Tonner або Blythe). Тому Barbie мають репутацію найбільш доступних колекційних ляльок — хоч це враження оманливе, адже Барбі живопис ворожнечу.

 

Після глобального Барбі-буму 1990-х компанія Mattel вирішила обмежити тиражі колекційних ляльок, щоб не втратити дорослого колекціонера. Адже як би ми не наполягали, що улюбленою може бути навіть найпростіша й недорога лялька, одним з елементів колекціонування як гри (і однією з умов функціонування колекційного ринку) є обмежена пропозиція. І як наслідок — азарт полювання за рідкостями, подвоєна радість від «видобутку», буря емоцій на аукціонах і можливість пишатися скрупульозно складеної колекцією з вкрапленнями раритетів.

 

Ляльки Барбі обмежених тиражів існували ще в 1980-х і 1990-х: це були конвенційні та ювілейні ляльки, ляльки «в особливих випадках». Наприклад, ця фантастична лялька Gold Jubilee Barbie (1994) вийшла накладом 7300 примірників на весь світ, що на ті часи було майже нечуваним. Зараз вартість цієї ляльки доходить майже до 600$. За нинішньої системи числення тиражів Mattel вона належала до лейблу Gold Label.

 

 

На даний момент всі колекційні ляльки Барбі та їхні друзі (а точніше, їх коробки) мають маркування, що вказують на приналежність ляльки до того чи іншого «лейблу». Лейбл означає, що тираж даної ляльки не перевищує обумовлену цим лейблом кількість примірників.

 

Таблиця лейблів

Pink Label «Рожевий Лейбл» — самі недорогі і доступні колекційні ляльки Барбі, яких можна зустріти практично в будь-якому магазині іграшок *до Росії це не відноситься — у багатьох магазинах нашої країни як і раніше не купити колекційних Барбі*. Їх тираж не обмежений кількістю примірників, лялька просто знімається з виробництва по закінченні якогось часу. Важливо: в деяких західних джерелах зустрічається інформація, що Pink Label = Pink Box, але «пінк бокс» все ж відноситься переважно до звичайних ігрових ляльок, призначеним для дітей.

Black Label. Спочатку «чорний лейбл» був відданий лялькам поп-культури, персонажів коміксів, фільмів і т. п. При відсутності чітких обмежень по тиражу, ляльки чорного лейблу вважалися кілька більш «престижними», ніж колекційні Барбі рожевого лейблу. Зараз під чорним лейблом виходять колекції Barbie Basics — Little Black Dress, Jeans Collection і золота колекція шарнірних Barbie Basics (новинка 2011 року).

Silver Label «Срібний Лейбл» зазначає колекційних ляльок, тираж яких не перевищує 49 999 примірників, але при цьому не менше 25 000 примірників. Ляльки мають т. зв. «паспорт» — сертифікат колекційної ляльки (certificate of authenticity).

 

Коментар Марини Письменській

Для багатьох (схоже, включаючи і маркетологів Mattel) сутність срібного лейблу залишилася загадкою. З одного боку, зрозуміло, що між Pink Label для масового і навіть дитячого колекціонування, і Gold Label для досвідчених колекціонерів Барбі, повинно бути якесь проміжне ланка. З іншого боку, якщо порівняти кількість релізів Silver Label Gold Label, то виявиться, що «срібних» Барбі набагато менше і вони виходять набагато рідше. Більш того, ляльки під срібним лейблом дуже часто виявляються дорожчими на вторинному ринку, ніж багато ляльки Gold Label, хоча тираж Silver Label більше. Вибір тематик для Silver Label також не піддається логічному осмисленню. Наприклад, сюди потрапила одна з найбільш елегантних колекцій 2000-х Flavor Obsession, і кілька релізів з дитячим казкам (Аліса в Країні Чудес, Червона Шапочка) до недитячою трактуванні. Потім навіщось ввели Black Label, релізи якого цілком органічно виглядали б в Silver Label.

 

Gold Label «Золотий Лейбл» вказує на те, що лялька зроблена тиражем не більше 24 999 і не менше 1000 примірників на весь світ. У ряді випадків кордону тиражу ляльки позначається чітко. Ці ляльки можуть бути як порівняно недорогі, так і хищны по відношенню до гаманця колекціонера. Ляльок Барбі золотого лейблу можна купити в обраних рітейлерів або в профільних інтернет-магазинах. До ляльок додається паспорт.
Під лейблом Gold Label виходить популярна лінійка колекційних ляльок Барбі — Silkstone Barbie, так званих «зілок».

Platinum Label «Платиновий Лейбл» — найцінніші ляльки Барбі, які тільки можуть існувати (не рахуючи особливо рідкісних старовинних ляльок NRFB або ляльок, декоровані відомими дизайнерами особисто). Ляльки платинового лейблу мають тираж 999 примірників і менше, і, як годиться, мають паспорт. Ці ляльки випускаються до конвенцій або в особливих випадках, або ж можуть представляти собою специфічні варіації ляльок золотого лейблу. Наприклад, блондинка репро-Барбі All That Jazz відноситься до досить недорогим репро-лялькам золотого лейблу, а її аналог-брюнетка платинового лейблу коштує приблизно в 10 разів дорожче, ніж блондинка; руда пинапка Way Out West Barbie золотого лейблу попадалася навіть в російських магазинах, а блондинка Way Out West не всякий раз зустрінеться і у віртуальних магазинах для колекціонерів.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner