Популярність бренду «My Little Pony» в світі
Виставки та нагороди
Продукція компанії Hasbro, присвячена дівчатам з Эксвестрии, регулярно з'являється на виставках дитячих товарів. Новинки серії шанувальники можуть побачити на виставці іграшок в Нью-Йорку, яка проводиться щороку на початку сезону. Тут автори презентують оновлений дизайн ляльок і нових персонажів колекції.
У 2016 році мультфільм «My Little Pony» був представлений відразу в трьох номінаціях на престижну канадську премію кінематографічної і телевізійної індустрії Leo Awards. Серіал отримав статуетку за кращий звуковий супровід, що не могло не порадувати справжніх фанатів серії.
Співпраця з іншими брендами
Популярністю іграшок MLP поспішають скористатися навіть світові модні бренди. Так, у 20017 року італійський будинок моди Moschino створив колекцію однойменної дитячої одягу у співпраці з компанією Hasbro. Автор колекції Джеремі Скотт був настільки натхненний маленькими поні, що прикрасив зображеннями казкових персонажів футболки, спідниці, сукні, купальники та аксесуари лінійки. Одяг користується величезною популярністю серед дітей та підлітків.
Інша продукція бренду
Дитяча продукція Hasbro не обмежується іграшками. У 2018 році компанія випустила лімітовану колекцію гаджетів і аксесуарів для дітей на тему дружби. Особливість предметів полягає в тому, що всі вони є парними. Тут є смарт-рюкзак, що складається з двох самостійних частин, які можуть обмінюватися між собою повідомленнями.
Автори також створили пауэрбэнк для одночасної зарядки двох девайсів, парний килимок для йоги і подвійний термочашку. Таким чином розробники хотіли підкреслити тему дружби, яка простежується у всіх історіях серії «Мій маленький поні».