Продавець "ТумбаЛюкс" - Магазин Брендових Іграшок розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
706 відгуків
МИ ПРАЦЮЄМО! Відправки робимо протягом 24H
Інтернет-магазин брендових іграшок "ТУМБАЛЮКС"
+380 (97) 962-07-47
Kievstar

Що потрібно знати про Барбі?!

Що потрібно знати про Барбі?!

Barbie™ – найпопулярніша лялька в світі і культовий бренд серед дівчаток різного віку, який відображає найактуальніші тенденції моди, стилю і суспільного життя останні 5 десятиліть. Бренд Barbie™ - це цілий світ дружби, краси, доброти і звичайно ж пригод!!!

 

Історія:

9 березня 1959 р. – на щорічній виставці іграшок в Нью-Йорку компанія Mattel представила свою першу ляльку Barbie™ і не помилилася. Саме Barbie™ вивела компанію в лідери у продажу іграшок.

 

 

11 березня 1961 р. – був представлений на загальний огляд Ken™, який і відкрив лінію ляльок-друзів Barbie™.

 

1964 р. – у Barbie™ з'явилася молодша сестричка Скіппер. На даний момент у Barbie™ є вже три сестри: Скіппер,Стейсі і Челсі (Шеллі).

 

1965 р. – заснована серія ляльок "Я можу бути ...". Першою з цієї серії Barbie™ була в образі космонавта. На сьогоднішній день Barbie™ освоїла більше ніж 130 професій.

 

2001 р. – вийшов перший повнометражний м/ф «Barbie і Лускунчик». Зараз вже створено 22 м/ф Barbie™.

 

Цікаві факти:

• Винахідницею ляльки Barbie™ є Рут Хендлер, дружина засновника компанії Mattel. Ідея створення Barbie™ виникла коли Рут спостерігала, як її дочка Барбара грає паперовими ляльками.

  • Перша Барбі коштувала всього три долари. Вона була одягнена в чорно-білий (фото нижче №1) в смужку купальник (сукні для ляльки слід купувати окремо), у неї були стягнуті в «кінський хвіст» світле волосся і чорні очі. Спочатку покупці поставилися до новинки насторожено — по тим часам лялька виглядала досить зухвало, проте незабаром вона стала неві озможных костюмів і аксесуарів для Барбі
  • .    
  • Перші три випуски ляльки Барбі в празькому Музеї іграшки (фото вище №2)

 

В світі кожні 3 секунди продається одна з ляльок Barbie™.

 

90% дівчаток у віці 3-10 років мають принаймні одну ляльку Barbie™.

 

• 12 ляльок – середня кількість Barbie™ у дівчаток віком до 3-6 років.

 

• Більше ніж 50 різних домашніх і диких тварин, серед яких собака, кінь, кіт, папуга, шимпанзе, панда, лев, жираф і зебра, – виховала Barbie™ на своєму віку.

 

• Barbie™ ніколи не була вагітна (вагітної була її найкраща подруга Мідж).

 

• Найдорожча в світі лялька Barbie™ з рожевим діамантом 1 карат на кольє була продана у 2010 р. на торгах аукціонного дому Christieе's за 302,5 тисяч доларів. Весь прибуток від продажу дорогої Barbie™ була спрямована у Фонд боротьби з раком грудей.

 

• Існують колекційні Barbie™ в образі багатьох знаменитостей: Шер, принцеси Діани, британських подружжя принца Вільяма і Кейт, подруги Бонда, Кейт Вінслет з фільму «Титанік», героїв фільмів «Володар кілець», «Пірати Карибського моря», «Сутінки», і багатьох інших.

 

Сайт: www.barbie.ua

 

Модна фотозйомка для Barbie™, гра на гітарі з принцесами, побачення з Кеном, цікаве відео, стильні пазли і розмалевки. Більше можете дізнатися на сайті.

Barbie™ – ікона стилю:

Зовнішній вид Barbie™ завжди відображав найбільш популярні тенденції в моді і суспільстві. Перші ляльки наслідували паризької моди і високого стилю таких зірок, як Мерилін Монро, Елізабет Тейлор і Роемая Гейворт.

 

Сьогодні над створенням одного образу Barbie™ працюють команди з 100 професійних дизайнерів, швачок, модельєрів і стилістів. Компанія співпрацює з більше ніж 75 дизайнерами і будинками мод. Колекційні ляльки Barbie™ одягнені в сукні від Givenchy, Versace, Dolce & Gabbana, Vera Wang, Gucci та ін.

 

Розвиваюча лялька:

 

• Рольова гра – широкий асортимент ляльок Barbie™, її родичів і друзів, домашніх улюбленців, одягу, будинків, меблів і транспорту, дає можливість дівчаткам створювати зменшену модель реального світу, який їх оточує, представляти себе дорослими і занурюватися в майбутнє. А це важливий процес дорослішання.

 

• «Я можу бути...» – це спеціальна серія ляльок Barbie™ різних професій, завдяки якій кожна дівчинка може уявити себе лікарем, журналістом, програмістом, співачкою, і т. д., обрати улюблене заняття і навіть майбутню професію.

 

• Творчість – цікаві набори ляльок з оригінальними аксесуарами допоможуть розкрити таланти дизайнера, візажиста, перукаря, художника, і отримати відповідні навички створення стилю і образу в цілому.

 

• Мультфільми Barbie™ про вічні цінності.

 

Barbie™ в образі принцеси, феї або русалки, розповідає дівчатам на прикладі життєвих історій про такі цінності, як дружба, любов, повага, досягнення мети, і пояснює різницю між добром і злом, гарним чи поганим поведінкою. Важливим моментом для особистісного становлення дітей є те, що в мультфільмах головна героїня Barbie™ показує, як виходити зі складних ситуацій і втілювати свої мрії в реальність.

 

Лідер продажів:

 

• Дослідження. Mattel Inc. постійно проводить дослідження серед дівчаток у 3-10 років, а також опитує їх батьків. Інформацію щодо смаків і побажання учасників досліджень компанія використовує для створення нових ляльок і впровадження нововведень у функціях Barbie™. Такий підхід гарантує першість серед новинок і популярність ляльок у дівчаток.

 

Якість. Волосся ляльок повністю прошиті по голові. Високоякісні і міцні пластик і гума самої ляльки, її аксесуарів, текстиль одягу дає можливість грати з Barbie™ не одне десятиліття.

 

• Новітні технології, які формують цікавість до ляльки Barbie™ у дівчаток. Наприклад, трансформації зовнішнього вигляду: 2 ляльки в 1 – русалка і серфингистка, зміна кольору волосся, рухові ефекти, – лялька ходить разом з конем, керує рухом тварин за допомогою оплесків; музичні і світлові функції – Barbie™ співає пісні з м/ф і світиться красивими візерунками.

 

Асортимент бренду Barbie™ поділяється за приналежністю до 3 світів і груп:

Казковий світ:

До казкового світу належать ляльки, які призначені для дівчаток орієнтовно у віці від 3 до 6 років.

 

• Принцеси, русалки, феї, – їх улюблені персонажі, які допомагають розвивати бажання до творчості і фантазію.

 

Особливу увагу дівчат приваблюють герої м/ф – група ляльок, об'єднаних однією історією. Їх зовнішній вигляд, рухові і музичні функції пов'язані з сюжетом м/ф. Ляльки з одного м/ф мають однаковий значок ДВД з назвою, колір і форму коробки.

Реальний світ:

До реального світу належать ляльки для дівчаток у віці від 6 до 10+ . Ці ляльки допомагають представляти себе дорослим і розвивати свої таланти.

Розрізняють такі групи:

 

• Мода і краса – ляльки та набори з одягом, аксесуарами для огляду і краси ляльки в цілому, її волосся, нігтів тощо, манекени Barbie™ для моделювання зачісок. Вони розвивають відчуття смаку і охайність, навички поєднання одягу та аксесуарів, їх кольору і форми, вчать створювати образ в цілому і стежити за волоссям і зачіскою.

 

«Я можу бути...» – це Barbie™ різних професій: балерина, медсестра, ветеринар, ведуча теленовин, гімнастка, вчителька малювання, вихователька, і ін. Дівчинка у грі з такими ляльками дізнається більше про світ професій та розкриває свої таланти і вміння до того, чим їй подобається займатися більше.

 

• Сім'я – набори, в які входить Barbie™ і її сестри, друзі і домашні улюбленці. Гарний спосіб самовираження дитини у грі в різних життєвих ситуаціях і формування його уявлення про сім'ю.

 

• Пляж – ляльки-подружки в пляжних костюмах. Аксесуари для пляжного відпочинку: басейни, гірки та ін Універсальні ляльки для гри на суші і у воді.

 

• Нерухомість – набори кімнат, будинків Barbie™, машини, велосипеди, і так далі З їх допомогою створюється оточення для життя ляльок, подібне реального.

 

Колекційний світ:

Ляльки для дівчаток у віці 6+, 7+, 14+ . і для дорослих колекціонерів. Колекційних ляльок виготовляють із високоякісних матеріалів (пластмаси, гуми, порцеляни) і ексклюзивних тканин. Їх тиражі обмежені і відзначені на коробці.

 

Розрізняють такі групи:

 

• Яскраві аксесуари – група ляльок, які своїми образами акцентують увагу на популярних темах, тенденції в моді чи суспільстві в цілому: маленьке чорне плаття, джинси, взуття на підборах, рожевий колір і багато іншого.

 

• Свята та визначні події – ляльки, яких випускають до значимих подій, пов'язаних з брендом Barbie™ (дні народження, ювілеї) або до улюблених свят (Новий рік, Різдво).

 

• Країни світу – одна з найбільш давніх груп, заснована у 1980 р. В даний час налічує більш ніж 100 ляльок, які представляють 40 країн світу і 6 континентів. Кожна лялька одягнена в національний костюм або наряд, характерний для конкретного місця або країни в цілому в певний час, і має відповідні аксесуари.

 

• Знаменитості – ляльки в образах відомих і популярних людей. Це можуть бути актори, співаки та інші відомі особи, які мають статус популярних і шанованих зірок.

 

Важливо знати: Висота Barbie™ 29 див.

 

Цією лялькою Barbie™ є тільки така лялька, у якій є позначка Mattel Inc. на коробці, голові, та/або на спині!!!!!

 

Компанія ТумбаЛюкс є офіційним представником компанії Mattel, саме по-цьому вся наша продукція сертифікована і є оригіналом.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner